Sākot ar 2014. februāra sadarbībā ar Tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS, katru gadu tika veikts vismaz viens pētījums, kura viens no mērķiem bija noskaidrot atbildi uz sekojošu jautājumu:
Balstoties uz saņemtajām atbildēm- deviņus gadus pēc kārtas SMScredit.lv ir bijis atpazīstamākais/populārākais nebanku kredītdevējs.
Mērķa grupa:
Aptaujas metode:
Izlases metode:
Respondenti:
Ģeogrāfiskais pārklājums:
Sākot ar 2014. februāra sadarbībā ar Tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS, katru gadu tika veikts vismaz viens pētījums, kura viens no mērķiem bija noskaidrot atbildi uz sekojošu jautājumu:
Balstoties uz saņemtajām atbildēm- deviņus gadus pēc kārtas SMScredit.lv ir bijis atpazīstamākais/populārākais nebanku kredītdevējs.
Mērķa grupa:
Aptaujas metode:
Izlases metode:
Respondenti:
Ģeogrāfiskais pārklājums: