Jau ceturto gadu pēc kārtas Latvijā norisinās Drosmīgākā zīmola meklējumi. Iestājoties par drosmīgiem un inovatīviem risinājumiem komunikācijā, mediju aģentūra PHD Latvia rosināja uzņēmējus, reklāmas nozares pārstāvjus un sabiedrību nominēt tos zīmolus, kas ar saviem darbiem un idejām ir spējuši pārsteigt, iedvesmot un pārkāpt ierastās robežas. Šogad mārketinga nozares profesionāļu žūrijā līdzās tādu uzņēmumu pārstāvjiem kā Volkswagen, Maxima, Jysk, Aldaris, DDB un Amoralle piedalījās arī 4finance mārketinga nodaļas vadītājs Harijs Poikāns.
Šogad cīņa ir bijusi īpaši spraiga, līdzīgi kā pašu pretendentu sniegums - kamēr vieni izcēlās ar pārdrošu biznesa koncepciju, citi savu pārākumu apliecināja ar izaicinošu komunikācijas stratēģiju. Nominantu vidū bija gan tirgus milži, gan start-up censoņi, sociālās kustības un kultūras sfēras darboņi, taču neatkarīgi no paveiktā, viņus vienoja aizrautība, uzdrīkstēšanās gāzt priekšstatus un spēja ļauties drosmīgiem eksperimentiem.
Pēc Latvijas iedzīvotāju un uzņēmumu aptaujas rezultātiem, kā arī žūrijas vērtējuma, tika noteikti šī gada Latvijas Drosmīgākā zīmola Top 10 iekļuvušie zīmoli. Par uzvarētāju titulu šogad cīnījās Monea, Just5, CSDD, Laima, Lattelecom, Mākslai vajag telpu, Ghetto Games, Milzu, Aldaris un Lido.
Šogad topa pirmajās vietās nemainīgi stabilas pozīcijas saglabā "Google" un "Inbox". Savukārt 3. vietā ierindojas Facebook, kas pagājušajā gada topā ieņēma 6. vietu.
Jau ceturto gadu pēc kārtas Latvijā norisinās Drosmīgākā zīmola meklējumi. Iestājoties par drosmīgiem un inovatīviem risinājumiem komunikācijā, mediju aģentūra PHD Latvia rosināja uzņēmējus, reklāmas nozares pārstāvjus un sabiedrību nominēt tos zīmolus, kas ar saviem darbiem un idejām ir spējuši pārsteigt, iedvesmot un pārkāpt ierastās robežas. Šogad mārketinga nozares profesionāļu žūrijā līdzās tādu uzņēmumu pārstāvjiem kā Volkswagen, Maxima, Jysk, Aldaris, DDB un Amoralle piedalījās arī 4finance mārketinga nodaļas vadītājs Harijs Poikāns.
Šogad cīņa ir bijusi īpaši spraiga, līdzīgi kā pašu pretendentu sniegums - kamēr vieni izcēlās ar pārdrošu biznesa koncepciju, citi savu pārākumu apliecināja ar izaicinošu komunikācijas stratēģiju. Nominantu vidū bija gan tirgus milži, gan start-up censoņi, sociālās kustības un kultūras sfēras darboņi, taču neatkarīgi no paveiktā, viņus vienoja aizrautība, uzdrīkstēšanās gāzt priekšstatus un spēja ļauties drosmīgiem eksperimentiem.
Pēc Latvijas iedzīvotāju un uzņēmumu aptaujas rezultātiem, kā arī žūrijas vērtējuma, tika noteikti šī gada Latvijas Drosmīgākā zīmola Top 10 iekļuvušie zīmoli. Par uzvarētāju titulu šogad cīnījās Monea, Just5, CSDD, Laima, Lattelecom, Mākslai vajag telpu, Ghetto Games, Milzu, Aldaris un Lido.
Šogad topa pirmajās vietās nemainīgi stabilas pozīcijas saglabā "Google" un "Inbox". Savukārt 3. vietā ierindojas Facebook, kas pagājušajā gada topā ieņēma 6. vietu.