Jau sesto gadu AS “4finance” (4finance) ir atzīts par atbilstošu starptautisku kvalitātes vadības sistēmas standarta ISO 9001:2009 prasībām. 4finance sekmīgi izgājis ISO kvalitātes sistēmu auditu. Uzņēmums atbilst visām ISO standarta prasībām, un ir rekomendējams sertifikācijas turpināšanai.
4finance gadījumā ISO sertifikāts bez pārtraukumiem iegūts jau kopš 2012. gada 7. augusta. ISO 9001:2009 sertifikācija notiek ik gadu, savukārt ik pēc 3 gadiem tiek veikta ISO 9001:2009 pārsertifikācija – nākamajai pārsertifikācijai uzņēmums gatavojas 2018. gadā.
“Šogad mūsu pārvaldības sistēmā netika konstatēta neviena nepilnība, kas būtu jāuzlabo, tādējādi apliecinot, ka 4finance kvalitātes vadības sistēma ir viena no labāk izstrādātajām visu šim standartam sertificēto Latvijas uzņēmumu vidū. ISO sertifikāts dod pārliecību mūsu ceļā uz izcilību, apliecina, ka mūsu izvēlētie attīstības virzieni ir pareizi un to kvalitātes vadība ir izvēlēta atbilstoši,” norāda 4finance Latvijas izpilddirektors Gvido Endlers.
Pēc auditoru kompānijas “Bureau Veritas” atzinuma 4finance ievērojami pārsniedz vidējos rezultātus, kādus uzrāda Latvijas auditētie uzņēmumi.
"Sertifikācijas institūcija “Bureau Veritas Latvia” ir veikusi 4finance kvalitātes pārvaldības sistēmas akreditētu sertifikāciju atbilstoši ISO 9001:2008 standartam organizācijas darbības sfērā “Kreditēšana”. Starptautiskais standarts ISO 9001:2008 “Kvalitātes pārvaldības sistēmas. Prasības” nosaka kvalitātes sistēmas prasības, kas nepieciešamas, lai organizācija demonstrētu tās spēju konsekventi piegādāt produktu, kas atbilst klienta vēlmēm un piemērojamām likumdošanas un normatīvo aktu prasībām un nodrošinātu klientu apmierinātību ar efektīvas sistēmas pielietošanu, ieskaitot procesus sistēmas nepārtrauktai uzlabošanai,” pauž sertifikācijas institūcijas “Bureau Veritas Latvia” pārstāvis.
4finance sistēmas un darbības procesi ir visaugstākajā līmenī, kas ļauj nodrošināt nemainīgi augstu klientu apkalpošanas kvalitāti. 4finance izmanto labāko praksi uzņēmuma procesu kvalitātes nodrošināšanai: detalizēta datu apkopošana un analīze, kas uzskatāmi demonstrē spēju savlaicīgi reaģēt uz biznesa vides izmaiņām.
Jau sesto gadu AS “4finance” (4finance) ir atzīts par atbilstošu starptautisku kvalitātes vadības sistēmas standarta ISO 9001:2009 prasībām. 4finance sekmīgi izgājis ISO kvalitātes sistēmu auditu. Uzņēmums atbilst visām ISO standarta prasībām, un ir rekomendējams sertifikācijas turpināšanai.
4finance gadījumā ISO sertifikāts bez pārtraukumiem iegūts jau kopš 2012. gada 7. augusta. ISO 9001:2009 sertifikācija notiek ik gadu, savukārt ik pēc 3 gadiem tiek veikta ISO 9001:2009 pārsertifikācija – nākamajai pārsertifikācijai uzņēmums gatavojas 2018. gadā.
“Šogad mūsu pārvaldības sistēmā netika konstatēta neviena nepilnība, kas būtu jāuzlabo, tādējādi apliecinot, ka 4finance kvalitātes vadības sistēma ir viena no labāk izstrādātajām visu šim standartam sertificēto Latvijas uzņēmumu vidū. ISO sertifikāts dod pārliecību mūsu ceļā uz izcilību, apliecina, ka mūsu izvēlētie attīstības virzieni ir pareizi un to kvalitātes vadība ir izvēlēta atbilstoši,” norāda 4finance Latvijas izpilddirektors Gvido Endlers.
Pēc auditoru kompānijas “Bureau Veritas” atzinuma 4finance ievērojami pārsniedz vidējos rezultātus, kādus uzrāda Latvijas auditētie uzņēmumi.
"Sertifikācijas institūcija “Bureau Veritas Latvia” ir veikusi 4finance kvalitātes pārvaldības sistēmas akreditētu sertifikāciju atbilstoši ISO 9001:2008 standartam organizācijas darbības sfērā “Kreditēšana”. Starptautiskais standarts ISO 9001:2008 “Kvalitātes pārvaldības sistēmas. Prasības” nosaka kvalitātes sistēmas prasības, kas nepieciešamas, lai organizācija demonstrētu tās spēju konsekventi piegādāt produktu, kas atbilst klienta vēlmēm un piemērojamām likumdošanas un normatīvo aktu prasībām un nodrošinātu klientu apmierinātību ar efektīvas sistēmas pielietošanu, ieskaitot procesus sistēmas nepārtrauktai uzlabošanai,” pauž sertifikācijas institūcijas “Bureau Veritas Latvia” pārstāvis.
4finance sistēmas un darbības procesi ir visaugstākajā līmenī, kas ļauj nodrošināt nemainīgi augstu klientu apkalpošanas kvalitāti. 4finance izmanto labāko praksi uzņēmuma procesu kvalitātes nodrošināšanai: detalizēta datu apkopošana un analīze, kas uzskatāmi demonstrē spēju savlaicīgi reaģēt uz biznesa vides izmaiņām.